ładowanie
ładowanie
text

Reklama w wyszukiwarkach

FusionSystem pozwoli Ci przejąć kontrolę nad reklamą w Internecie

Możesz sam pozycjonować stronę www, umieszczać bannery reklamowe, prowadzić szeroko zakrojone działania PR.

Naszą platformę dedykujemy firmom, które chcą świadomie i skutecznie reklamować usługi w Internecie. Wdrożenie naszego systemu pozwoli obniżyć koszty promocji oraz zwiększyć sprzedaż przedsiębiorstwa niezależnie od branży i typu produktu.

Reklama w wyszukiwarkach infografika

Liczne moduły, takie jak Rejestracja/przechwytywanie domen, Szablony stron, Copywriting czy Kreator tworzenia stron www pomogą Ci efektywnie zarządzać kampanią marketingową. Aby zbudować w pełni funkcjonalną stronę w FusionSystem nie potrzebujesz rozległej wiedzy informatycznej. Aplikacja sama prowadzi Cię przez kolejne kroki, przekonaj się jakie to proste.

FusionSystem dla E-commerce


Wykorzystaj FusionSystem, aby zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepem internetowym. Zbuduj sieć stron reklamowych, na których zaprezentujesz produkty w sposób kompleksowy.

Pozycjonowanie sklepu internetowego jest o wiele bardziej skomplikowane niż w przypadku standardowej strony www. Jest to spowodowane przede wszystkim budową strony e-sklepu i jego niepoprawną optymalizacją. Najczęstsze problemy to duplikacja treści, zła budowa kategorii i podkategorii, złe linkowanie wewnętrzne lub jego brak czy powielone tagi tytułowe.

Napisanie unikalnych opisów dla kilku bądź kilkunastu tysięcy produktów często jest problemem nie do przejścia dla wielu przedsiębiorców. Duplikacja treści to zaledwie jeden z podstawowych powodów, przez które pozycje e-sklepu w wyszukiwarce nie wzrosną, a przecież takich czynników może być znacznie więcej.

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym dzięki FusionSystem?


Proponowane przez nas rozwiązanie, tj. zbudowanie sieci stron reklamowych pozwoli Ci uporządkować Twoje działania reklamowe. Pogrupujesz i zaprezentujesz poszczególne produkty na wybranej ilości stron publikując na nich unikalną treść (opisy produktów, informacje, prezentacja marki, artykuły specjalistyczne). Efekt? Na stworzone strony trafią użytkownicy poszukujący produktów, które sprzedajesz.

Twoim zadaniem jest zaprezentowanie ich w takiej formie, która skłoni klienta do skorzystania z Twojej oferty. Tematyczna strona www z przemyślaną, specjalistyczną treścią z pewnością sprawdzi się lepiej niż skromny opis produktu na stronie e-sklepu.