ładowanie
ładowanie
text

Inbound Marketing

Inbound Marketing - dlaczego warto wybrać tę formę reklamy?

Strategia Inbound Marketingu pomimo tego, iż funkcjonuje wśród marketingowców od dłuższego czasu nadal pozostaje jedną z najskuteczniejszych metod reklamy w sieci. Jej fenomen polega na tym, iż jest absolutnie nieinwazyjna względem użytkownika. Prowadząc tego typu działania dążymy do tego, by użytkownicy sami trafili na naszą stronę dokładnie wtedy, kiedy poszukują oferowanych przez produktów i usług.

Opis Inbound Marketingu

Jak to działa?


Zasada działania jest całkiem prosta, z pozoru. W myśl definicji Inbound Marketingu do naszych działań marketingowych powinniśmy włączyć: Content Marketing, Pozycjonowanie White Hat, Automatyzację, Landing Page czy E-mail Marketing. Połączenie powyższych technik z pewnością pozwoli nam zdobyć nowych klientów, jednak wcale nie jest to takie łatwe.

Publikacja treści w różnej formie – artykuł sponsorowany, infografika, czy nawet wideo marketing. To wszystko może być bardzo efektywne, jednak warunek jest jeden – musi być merytorycznie poprawne i unikalne.

Ponadto, to na czym powinniśmy się skupić to niepowielanie tego, co robią inni. Nawet jeżeli opublikujemy ciekawy artykuł, ale okaże się, że ten temat został już wyczerpany przez kogoś na innej stronie, może okazać się, że trud włożony w jego napisanie poszedł na marne.

Chcąc działać skutecznie i osiągnąć sukces w wyszukiwarce powinniśmy pomyśleć nad tym, aby odnaleźć tematyczną niszę. Również ważne jest to, by treści które publikujemy wychodziły spod pióra specjalisty, gdyż to co przeczytają użytkownicy wpłynie bezpośrednio na odbiór naszej firmy.

Inbound Marketing a FusionSystem


FusionSystem integruje w sobie usługi takie jak tworzenie stron www czy copywriting. To doskonałe narzędzie, przy pomocy którego rozdystrybuujesz swój specjalistyczny content na wiele stron. Oprogramowanie ustrzeże Cię przed duplikacją treści dzięki systemowi wykrywania duplikatów.