ładowanie
ładowanie
text

Personalizacja

FusionSystem może zostać zintegrowany z Twoją organizacją

Dzięki personalizacji istnieje możliwość dostosowania tworzonych stron do identyfikacji wizualnej Klienta oraz sprofilowanie publikacji pod konkretne cele marketingowe. Nasza aplikacja może być wykorzystywana w ściśle określonym celu lub realizować szeroko rozumiane kampanie PR. Sprofilujemy wykorzystanie narzędzia zgodnie z wytycznymi lub zaproponujemy konkretne rozwiązania.

Możliwości personalizacji:


1. Dedykowane szablony z identyfikacją wizualną firmy

Nasz system uwzględnia trend, zgodnie z którym internauci poszukują coraz bardziej precyzyjnych informacji. To właśnie te najdokładniejsze zapytania generują największą konwersję sprzedażową.

Dzięki dedykowanym projektom graficznym nasi Klienci mają możliwość tworzyć wąsko tematyczne strony przygotowane specjalnie dla konkretnego produktu, usługi lub całej kategorii towarowej. Takie działanie doprowadza do objęcia swoim zasięgiem szerokiego zakresu danej tematyki i umożliwia wstawienie „wirtualnych billboardów” swojej firmy w wielu lokalizacjach. Jest to o tyle ważne, iż odnajdując branżowe informacje potencjalny Klient zapamiętuje logotyp, kolorystykę i przekaz marketingowy, który w danej chwili chcemy mu przekazać.


2. Dedykowany moduł w panelu

Jako jedna z nielicznych aplikacji działających w modelu SaaS posiadamy możliwość budowy dedykowanych modułów funkcyjnych przeznaczonych do konkretnych branż lub klientów. Moduły te są w pełni kompatybilne z systemem i funkcjonują w panelu użytkownika.

Jeśli potrzebujesz np. analizować dodatkowe statystyki konwersji ruchu na stronie, zarządzać dedykowanym cennikiem pizzerii na stronach satelitarnych czy automatycznie eksportować dodawane artykuły do własnych narzędzi zapytaj nas o szczegóły. Jesteśmy przygotowani na wiele :)


3. Integracja z systemami zewnętrznymi

Wykorzystując interfejs API FusionSystem umożliwiamy klientom oprogramowania na zarządzanie własnym kontem poza aplikacją macierzystą i integrować całkowicie zewnętrzne aplikacje i usługi w jeden współpracujący organizm.

W praktyce umożliwia to np. odczyt statystyk w firmowych CRM-ie, tworzenie nowych aplikacji na podstawie silnika FusionSystem czy automatyzację wykonywanych procesów. Przedstaw nam swoje pomysły.