ładowanie
ładowanie
text

Marketing internetowy

Reklama w wyszukiwarkach to niezmiennie i docelowo najskuteczniejsza forma marketingu internetowego.

Załóżmy, że o linkach sponsorowanych powiedziano już wszystko, ich wykorzystanie jest dla większości specjalistów zasadne i finansowo uwarunkowane, tak zmienia się podejście do życia i otoczenia stron internetowych w wyszukiwarce. Dzisiaj nie wystarczy stworzyć strony www i czekać na Klientów – oni faktycznie trafią na Twoją stronę www po kilku miesiącach lub latach.

Webmasterzy i programiści, którzy projektują aplikacje i systemy zarządzania treścią zapewne zgodzą się, że najlepszym Klientem jest firma, która ma za sobą wdrożenie strony www, a co za tym idzie doświadczenie i wiedzę jak wygląda to w praktyce. Każda kolejna strona to potrzeba przyspieszenia, ułatwienia oraz podniesienia estetyki całości wdrożenia aby prezentować ofertę na coraz wyższym poziomie dodatkowo wszystkie prowadzone prace zawsze uwzględniają trendy panujące w marketingu internetowym.

Nie inaczej jest w przypadku zlecania marketingu w wyszukiwarkach. Zdecydowana większość firm, które aktualnie zlecają pojedyncze usługi kilku Agencjom lub freelancerom szuka sposobu na uporządkowanie wzajemnych relacji.

Postępujący wzrost zakresu obsługi kampanii reklamowych Google Adwords zmniejsza rynek dla Agencji Interaktywnych, ponieważ coraz większa część kampanii realizowanych przez Klientów jest zlecana „wbudowanym” w system Adwords konsultantom, a każda aktualizacja interfejsu powoduje zarządzanie nim w bardziej przejrzysty sposób skłania Klientów do tworzenia stanowisk pracy dedykowanych tym konkretnym zadaniom we własnej firmie. Jest to proces naturalny i typowy dla wielu usług oraz efekt zmian w prowadzeniu marketingu firm, które szeroko uwzględniają nowe technologie w projektowaniu mechanizmów komunikacji.

FusionSystem ma za zadanie stworzyć system wirtualnych billboardów firmy, które są pod ścisłą kontrolą i zarządzaniem, gdzie treści są na bieżąco redagowane i uzupełniane, a co najważniejsze – są niedostępne dla konkurencji, która nie ma wstępu do tych zasobów.

Chcemy przekonać Państwa, że reklama zlecona na zewnątrz to podejście coraz mniej skuteczne. Musimy również postraszyć (troszkę lecz jednak) – Reklama w wyszukiwarkach będzie coraz droższa, ponieważ już dawno rozwiązania masowe przestają być skuteczne, a inwestowanie w niestabilny marketing internetowy, który w przypadku złych praktyk może całkowicie zaburzyć napływ nowych Klientów to zła droga.

Co oferujemy? Wiedzę, popartą wieloletnim doświadczeniem, Oprogramowanie – które pozwoli realizować Państwa kampanie w sposób skuteczny oraz przejrzysty. W przypadku naszej aplikacji granice wyznacza tylko kreatywność działu marketingu i typ produktu.

Rozpocznij szeroko zakrojoną kampanię komunikacji w Internecie. Skorzystaj z naszego sprawdzonego narzędzia – umów się na spotkanie lub prezentację.

Marketing internetowy w wyszukiwarkach to przede wszystkim:

  1. Nieograniczony zasięg kampanii
  2. Wysoka konwersja sprzedażowa
  3. Wzrost prestiżu marki
  4. Zwiększenie ruchu na stronie www
  5. Powiększanie zasięgu firmy
  6. Wzrost zaufania Klientów

Marketing społecznościowy to forma promocji, która pozwala dotrzeć do szerokiego grona „fanów” konkretnego tematu.

Oczywiście trzeba mieć na uwadze, że produkty i usługi, które fanów mogą zdobyć nie są oczywistą rzeczą. Racjonalnie rzecz ujmując: Kombajn marki X nie zdobędzie prawdziwych fanów, ponieważ jest towarem profesjonalnym. Również maszyna do cięcia płytek ceramicznych nie będzie cieszyła się popytem na rynku like’ów. Z tego powodu marketing społecznościowy jest praktykowany jako działanie głównie PR utrzymujące kontakt firmy z Klientem, aczkolwiek wprawny marketingowiec może zamienić go w skuteczny kanał sprzedażowy.

Marketing społecznościowy to:

  1. Duży zasięg kampanii
  2. Wzrost prestiżu marki
  3. Okazyjne zwiększanie ruchu na stronie www
  4. Niska konwersja sprzedaży
  5. Wymaga ciągłej interakcji – niepodtrzymywany wygasa
  6. Postrzegany jako manipulacja

Marketing ofertowy czyli systemy przesyłania ofert (tzw. newslettery).

Polegają na wysłaniu konkretnego przekazu marketingowego w przestrzeń wirtualnej rzeczywistości, a dokładnie do bazy adresów e-mail, które zdobyliśmy w ten lub inny sposób. Metoda skuteczna w przypadku stosowania aplikacji typu marketing automation lecz uzależniona od posiadanej bazy i konkretnego ruchu na stronie www. Reklama nowej usługi lub towaru bez posiadania bazy kontaktów wysokiej jakości jest utrudniona.

Ofertowanie przez systemy rozsyłania wiadomości:

  1. Łatwość przygotowania
  2. Szybkość przeprowadzenia
  3. Niskie koszty przeprowadzenia kampanii
  4. Utrudnione lecz możliwe targetowanie przekazu
  5. Niewielka skuteczność
  6. Postrzegane jako nachalna forma reklamy